Craig Rundels

Animacja w grach – workflow, Motion Capture, klatki kluczowe, in-between

Prelekcja

Wykład obejmie proces produkcji, tworzenia animacji i praktyki stosowanej przy rozwoju gier. Omówiony zostanie sposób tworzenia animacji za pomocą klatek kluczowych i motion capture oraz połącznia obu procesów. Dyskusja będzie obejmować zastosowania tych technik w grze, jak i kinowej animacji. Po sesji  QA zaobaczymy pokaz najciekawszych animacji ( fragmenty ) firmy Sperasoft.

BIO

Craig Rundels zarządza działem artystycznym w firmie Sperasoft i odpowiada za dostarczanie całości treści artystycznej niezbędnej do rozwoju produkcji. Craig posiada ponad 20-letnie doświadczanie w pracy przy w rozwoju gier i w wydawnictwach. Posiada bogate doświadczenie w kierunku sztuki, zarządzania outsourcingiem, budowania zespołów i tworzenia treści obejmujących ponad 40 tytułów dla każdej większej platformy, począwszy od 1993. Craig zajmował m.in. następujace stanowiska: Sr. Lead Artist/Project Art Director (Lucas Arts), Sr Art Director (Midway Games), Director of Outsourcing (Foundation 9), Outsourcing Manager (Crystal Dynamics) oraz Studio Art Director (Heatwave Interactive). Przez te lata Craig pracował przy tworzeniu znaczącej liczby produkcji, właczając w to: Star Wars, Gauntlet, Spy Hunter, Mortal Kombat, DC’s Justice League, Sonic the hedgehog, Nickelodeon a ostatnio przy Tomb Raider (2014).

Sperasoft

to lider wśród gamingowych studiów deweloperskich, zajmujący się tworzeniem tytułów dla najważniejszych wydawców w branży gier wideo.
Firma oferuje różnorodne usługi związane z tworzeniem gier: od znakomitej grafiki 2D i 3D, przez przygotowanie SKU dla dedykowanych platform, po tworzenie aplikacji mobilnych i sieciowych. Sperasoft została założona w 2004 roku i jest obecnie jedną z największych firm związanych z tworzeniem gier na świecie, zatrudniającą ponad 200 weteranów branży: deweloperów, grafików, kierowników produkcji, pracujących w siedzibach na całym świecie. Firma przyczyniła się do sukcesu wielu znanych tytułów takich jak Dragon Age Inquisition, Mass Effect, Star Wars: The Old Republic, FIFA 14 & 15, NHL 14, FIFA World Cup 2014  i wiele innych. Wśród klientów Sperasoft jest wielu uznanych wydawców m.in.: Electronic Arts, BioWare, Riot Games, T2 i Rockstar, ZeniMax i Bethesda, Wargaming.

do góry