Soheyl Mohammad

Praca nad projektem ‘The Lord Inquisitor’

Prelekcja

“Produkcja animacji jest ciężką pracą, a praca non-profit jest jeszcze trudniejsza. Wykład opowiada o tym, jak jedna wizja dyrektora, aby zaangażować pomocne ręce, stała się impusem do rozpoczęcia projektu. Jakie korzyści uzyskuje się przełączając platformy i jakie są sposoby obejścia problemu braku funduszy. Jak pogodzić animację kierującą się wskazówkami dotyczącymi stylu w konfrontacji z ustalonymi mediami w uniwersum Warhammer 40K. Zapoznamy się głębiej z procesem tworzenia filmu i omówimy zdobyte doświadczenia i nowe pomysły jakie powstają przy rozwiązywaniu starych problemów”.

Soheyl Mohammad
Bio

Grając w Seiken Densetsu 2, jeszcze jako chłopiec, Soheyl Mohammad chciał opowiadać historie. Ponieważ animacja jest niczym więcej, jak właśnie opowieścią – to była łatwa decyzja – zaczął studiować 3D w Karlshamn Sweden w 2006r. Na długo przed tym animował i modelował sam. Odkrył, że jest więcej narzędzi, które pozwalają na osiągnięcie efektu i, że istnieją inne sposoby na animację.

Pracował również z UnrealEd, Cryengine aż w końcu, latem 2008 dołączył do Crytek w Niemczech. Tam miał okazję pracować z ogromną liczbą utalentowanych ludzi, i przyjemność współpracować bezpośrednio z Dyrektorem Działu Animacji, Stevenem Benderem. Znalazł również czas na stworzenie własnej gry na iPhone wykorzystując Unity3D. W 2013 dołączył do Imagination studios gdzie pracował bezpośrednio z Dyrektorem Filmowym, Emmanuelem Gorensteinem i nadzorował zdjęcia do gry Mad Max.

W październiku 2013 zjednoczył siły z CDProjekt Polska pracując nad Wiedźminem 3: Dziki Gon. Jest również głównym animatorem ambitnego filmu do gry Warhammer 40,000 pracując z doświadczonym zespołem i Dyrektorem Erasmusem Brosdauem nad projektem The Lord Inquisitor.

do góry