Tomasz Niedźwiedź

Scenariusz do animacji z punktu widzenia producenta.

Badi Badi

Biografia

Producent, reżyser i scenarzysta filmów animowanych.

W 2003 roku wspólnie z Tomaszem Paziewskim i Arkadiuszem Paziewski założył w Warszawie studio postprodukcyjne i animacyjne Badi Badi, które (po ponad 10 latach zbierania doświadczeń na polu postprodukcji reklamowej oraz filmowej, produkcji animacji i efektów specjalnych) w 2011 rozpoczęło kreowanie i produkcję własnych seriali animowanych oraz gier na platformy mobilne.

Autor koncepcji i współautor scenariusza oraz reżyser serialu dla dzieci przedszkolnych pt. “Agi Bagi” (światowa premiera odbyła się 1 kwietnia 2015 roku w 40 krajach). Producent nagradzanego na ponad 20 festiwalach filmu animowanego “The Game” (reż. Marcin Janiec).

Reżyser kilkunastu teledysków (dwa razy laureat nagrody YACH, w tym za najlepszy teledysk animowany w krajach nadbałtyckich).
Reżyser kilkudziesięciu animowanych filmów reklamowych.

Tomasz jest współautorem strategii produkowanych marek, tj. “Agi Bagi” i “Latający Miś i Spółka” oraz “Kostka i Kulka”.

www.badibadi.pl

Badi Badi to polskie studio animacyjno-postprodukcyjne założone w 2003 roku przez dwóch przyjaciół Tomka Niedźwiedzia – artystę grafika, reżysera
reklam i teledysków oraz przez Tomasza Paziewskiego – kierownika postprodukcji. Połączenie ich doświadczeń pozwoliło stworzyć zespół prawie 40 utalentowanych osób, które realizują projekty z pasją i z dbałością o detal tworzą reklamy na najwyższym światowym poziomie. Studio współpracuje
z największymi agencjami reklamowymi. Badi Badi realizuje postprodukcyjnie średnio 200 reklam rocznie. Poza reklamami Badi Badi tworzy efekty specjalne
do filmów fabularnych („Wkręceni”, „Janosik”, „Pokaż kotku co masz w środku”, „The Secret Sharer”). Własna produkcja, film krótkometrażowy „The Game” zdobył 17 nagród na festiwalach animacji na całym świecie (m.in. Best of Show – Indie Fest, USA; Best Animated Film Award – Boston International Film Festival, USA; Excellence Award – Rincon International Film Festival, Portoryko).
Studio od trzech lat rozwija drugi dział zajmujący się produkcją własnych marek. Pierwszym projektem, który przetarł firmie szlak na rynku międzynarodowym jest serial „Agi Bagi“. Doświadczenie i wiedza zebrane przez 2 lata rozwoju projektu „Agi Bagi“ sprawiły, że zespół Badi Badi wykorzystuje je umiejętnie przy uruchamianiu kolejnych marek, tj. „Latający Miś i Spółka“, a także „Wiercimisie“ i „Kostka i Kulka“. Studio działa na dwóch płaszczyznach: jeden dział realizuje projekty reklamowe i filmowe, a drugi jest dedykowany produkcjom własnym studia, odpowiedzialny za wykreowanie kolejnych marek, przygotowanie, zdobycie funduszy i zrealizowanie startup’ów i poszczególnych produkcji animowanych. Studio chce się wyspecjalizować w produkcji filmów i seriali animowanych oraz gier i aplikacji mobilnych przeznaczonych na rynek dziecięcy i familijny, stopniowo rozwijając swoją ofertę i poszerzając target.

do góry